Вівторок, 26.09.2017, 21:20
Вітаю Вас Гість | RSS
Циклова комісія викладачів музичних дисциплін
Методика музичного виховання в дитячому садку
 
 

Тематичний контроль № 1

Форма проведення – письмова 

Т.1 Значення , мета і завдання музичного виховання в дитячому садку. 

Т. 2 Зміст, види і форми. Організація музичної діяльності дітей

Т. 3 Методи і прийоми музичного виховання. 

Т. 4 Слухання музики.

   

1.                            Назвіть завдання музичного виховання і доведіть, що їх розв’язання забезпечує різнобічний, гармонійний музично-естетичний розвиток дитини.

2.                            Розкрийте залежність методичних прийомів від видів музичної діяльності, віку дітей, від характеру вивченого матеріалу.

3.                            Визначте роль музики у різнобічному розвитку особистості дитини.

4.                            Порівняйте вікові особливості музичного сприймання дітей.

5.                            Розкрийте особливості різних видів музичної діяльності, їхні спільні і специфічні риси.

6.                            Охарактеризуйте особливості методики навчання слухання музики в різних вікових групах.

7.                            Охарактеризуйте форми організації музичної діяльності.

8.                            Поясніть, чому до програми виховання в дитячому садку введено спеціальний розділ по слуханню музики.

 

 

Тематичний контроль № 2

Форма проведення – письмова 

Т.1 Співи. 

Т.2 Музично-ритмічні рухи в дитячому садку

 

1  . Визначте вокально-хорові навички.

2.   Дайте характеристику видів рухів під музику.

         3.   Розкрийте значення співів для різнобічного розвитку і виховання дітей.

4.      Розкрийте вікові можливості дітей в музично-ритмічній діяльності.

5. Визначте вікові характеристики слуху і голосу дітей молодшого і старшого дошкільного віку.

6.  .Розкрийте значення музично-ритмічних рухів для різнобічного розвитку і виховання дітей.

         7.   Охарактеризуйте пісенну творчість, умови її формування в дітей дошкільного віку.

8 .Дайте характеристику основних груп музично-ритмічних навичок і навичок виражального руху.

 

Тематичний контроль № 3

Форма проведення – письмова 

Т. 1 Гра на дитячих музичних інструментах. 

Т. 2 Музичні заняття.

 

          1.Класифікація звучних музичних інструментів.

2.Визначте роль музичного керівника і вихователя на музичних заняттях.

         3.Розкрийте методику навчання гри на дитячих музичних інструментах.

4.Організація умов для проведення музичного заняття. Структура музичного заняття.

         5.Перелічіть форми навчання гри на дитячих музичних інструментах.

6.Розкрийте значення музичних занять як основної форми організації музичної діяльності дітей.

         7.Визначте роль вихователя в освоєнні дітьми різних дитячих музичних інструментів.

8.Види музичних занять.

 

 

                                                          Тематичний контроль № 4

Форма проведення – письмова

Т. 1 Самостійна музична діяльність та музика в повсякденному житті. 

Т. 2 Розваги. 

Т. 3 Святковий ранок. 

Т. 4 Організація та обладнання музично-виховної роботи в дитячому садку.

 

1.       Розкрийте значення самостійної музичної діяльності дітей для їх загального і музичного розвитку.

2.       Визначте роль музики на дитячих ранках.

         3.Охарактеризуйте розваги і їх місце в повсякденному житті дитячого садка.

4.Керівництво і обладнання самостійної музичної діяльності дітей.

         5.Види розваг і роль музики в них.

6.Назвіть джерела самостійної музичної діяльності дітей.

         7.Охарактеризуйте обов’язки завідуючої, музичного керівника і вихователя в організації  роботи з музичного виховання

8.Застосування музики на прогулянці, на ранковій гімнастиці, фізкультурному занятті.

 

 
 
 
Питання до заліку 

1.   Роль музики в різнобічному розвитку особистості дитини.

2.   Місце музики в системі естетичного виховання.

3.   Мета і завдання музичного виховання в дитячому садку.

4.   Передумови початкового музичного розвитку в ранньому дитинстві.

5.   Вікові можливості музичного розвитку дітей дошкільного віку.

6.   Програми: «Я у Світі», «Дитина», «Малятко»-характеристика  розділів з музичного виховання, завдання розвитку, репертуар.

7.    Види музичної діяльності в дитячому садку.

8.    Форми організації музичної діяльності в дитячому садку.

9.    Функції і роль музичного керівника і вихователя.

10.    Основні методи музичного виховання: художнє виконання творів педагогом, виразний показ прийомів виконання, емоційна розповідь про музику, вправляння в практичних вміннях, спонукання дітей до творчості та самостійних дій.

11.    Різноманітність прийомів, в залежності від видів музичної діяльності, від віку дітей.

12.    Індивідуально-диференційований підхід до дітей на музичних заняттях.

13.    Слухання музики в дитячому садку як основний шлях розвитку емоційного відгуку на музику, виховання інтересу до неї, формування навичок музично-слухової культури, вміння розрізняти характер, настрій музики, її зміст, засоби музичної виразності.

14.    Вікові особливості музичного сприйняття дітей раннього і дошкільного віку.

15.    Програма виховання в дитячому садку з розвитку музики: завдання виховання, характеристика репертуару по вікових групах.

16.   Музично-дидактичні ігри як засіб розвитку музично-сенсорних здібностей дітей в ранньому і дошкільному дитинстві.

17.   Форми роботи зі слухання музики: заняття, концерти, використання ТЗН в самостійній роботі.

18.   методика роботи зі слухання музики.

19.   Значення та завдання співів в дитячому садку.

20.   Вікові характеристики слуху і голосу дітей молодшого і старшого вік.

21.   Охорона дитячого голосу.

22.   Програма виховання в дитячому садку з розділу співів: завдання виховання, завдання розвитку слуху та голосу у дітей кожної вікової групи.

23.   Правильна співоча постава (положення корпусу і голови).

24.   Співочі навички та їх розвиток у дітей.

25.   Підготовка дітей до навчання співу у школі і розвиток слуху: початкові відомості (розрізнення звуків за висотою, тривалістю, напрям руху мелодії (вгору, вниз).

26.          Характеристика пісенного репертуару.

27.Методика навчання співів за віковими групами дитячого садка.

28.    Підготовка до заняття з співів, вибір пісень, виконання, обмірковування прийомів.

29.    Спів без супроводу.

30. Індивідуальний підхід до дітей на заняттях з співів.

31.    Робота з нечисто і низько співаючими дітьми.

32.    Формування пісенної творчості.

33.    Значення музично-ритмічних рухів.

34.    Особливості взаємозв'язку мелодії та рухів.

35.    Вікові можливості дітей в музично-ритмічній діяльності.

36.    Види музично-ритмічних рухів (вправи, танці, хороводи), ігри (народні ігри).

37.    Завдання розвитку дітей з музично-ритмічної діяльності.

 
Форма входу
Пошук
Календар
«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz