Понеділок, 29.05.2017, 21:50
Вітаю Вас Гість | RSS
Циклова комісія викладачів музичних дисциплін
Головна » Файли » Рядинська І.А. » РІХ

Матеріали для проведення тематичного і підсумкового контролю з навчальної дисципліни "Ритміка і хореографія"
[ Викачати з сервера (55.0Kb) ] 09.01.2010, 22:31

Матеріали

для проведення тематичного і підсумкового контролю

з навчальної дисципліни

"Ритміка і хореографія"

для студентів 2 курсу групи А, 3 курсу групи  Г.

Спеціальність 5.01010101 "Дошкільна освіта"

 

                                                                   

 

 

Студент повинен знати:

  • Державні документи з питань естетичного виховання дітей дошкільного віку;
  • Зміст і вимоги програм "Малятко" та "Дитинство";
  • Основні позиції й положення в класичній хореографії;
  • Характерні риси і основні рухи українського, російського, білоруського, молдавського хореографічного мистецтва;
  • Основні рухи сучасної хореографії;
  • Основні рухи хореографії європейських країн;
  • Основні музично-ритмічні рухи для кожної вікової групи дитячого садка.

 

Студент повинен вміти:

  • Використовувати педагогічні знання, уміння і навички, які необхідні для створення в начанні творчої атмосфери на заняттях;
  • підтримувати чіткий ритм роботи, дисципліну, культуру відносин;
  • формувати музично-ритмічні навички;
  • аналізувати музичні твори;
  • передавати  в русі темп, ритм, динаміку, характер, образ;
  • складати ритмічні завдання;
  • виконувати імпровізації на задану тему;
  • підбирати ігри, вправи з незначним, помірним психофізичним навантаженням;
  • створювати гімнастичні комплекси;
  • виконувати творчі завдання за інсценізацією і музичною драматизацію;
  • виконувати основні рухи і композиції українського, російського, білоруського, молдавського танців;
  • виконувати основні рухи і композиції сучасної і бальної хореографії;
  • створювати невеличкі хореографічні номери різних видів хореографії;
  • записувати танці та розшифровувати запис танців.

 

Матеріали  тематичного контролю

 

Тематичний контроль №1 (5 тиждень)

Форми проведення: усна, письмова, практична

Теми:

1)      Характер музичного твору, темп, динамічні відтінки. Будова музичного твору.

2)      Метроритм як засіб музичної виразності. Музично-ритмічні вправи та рухи. Основні позиції й положення в класичній хореографії.

3)      Основні рухи та їхній зв’язок з музикою. Загально-розвиваючи гімнастичні вправи.

4)      Сюжетно-образна драматизація. Класифікація та характеристика українських народних танців.

5)      Основні рухи українського народного танцю. Українські хороводні, побутові, сюжетні танці.

 

Питання до тематичного контролю №1

 

  1. Виконувати музично-ритмічні рухи відповідно зміни характеру,       темпу, динамічних відтінків музичних творів.
  2. В розмірах 2/4, 3/4, 4/4 вміти визначати тривалість в музично-ритмічних вправах і використовувати її для утримування темпу і ритмічних малюнків.
  3. Вміти проводити розминку і комплекси тренувальних вправ.
  4. Знати і виконувати основні позиції й положення в класичній хореографії.
  5. Виконувати уклін у танцювальній формі.
  6. Вміти виконувати класичні вправи, а саме: батман тандю, батман жете, гран батман, релеве, пор де бра, демї- пліє, гран пліє, рон де жамб партер.

 

  1. Дібрати вправи, що регулюють тонус м’язів.
  2. Продемонструвати вправи з предметами.
  3. Виконати імпровізацію на задану тему
  4. Продемонструвати основні рухи українських танців, а саме:

"вірьовочка", "колупалочка", "голубці", "голубці з потрійним       притупом", "тинок", "бігунець", "доріжка", боковий приставний  гуцульський крок, "тропіток", "чосанка".

  1. Продемонструвати основні кроки хороводного танці, а саме: хороводний м’який крок з носка, перемінний крок із зупинкою на третьому кроці, боковий приставний, припадання.

 

Тематичний контроль №2 (10 тиждень)

 

Форми проведення: усна, письмова, практична

Теми:

  1. Основні рухи російського танцю. Основні рухи білоруського танцю.
  2. Основні рухи молдавського танцю. Основні рухи і композиції бальної хореографії.
  3. Основні рухи і композиції історично-побутового танцю.
  4. Музично-ритмічні рухи для кожної вікової групи дитячого садка. Танцювальна творчість.
  5. Композиція танцю. Створення хореографічних номерів різних видів хореографії.

 

Питання до тематичного контролю №2

 

  1. Продемонструвати основні елементи російських танців, а саме: хороводний крок з носка, дрібний хороводний крок на півпальцях, перемінний крок вперед, перемінний крок в якому другий і третій крок – тупаючий, перемінний крок з припаданням, "російський біг", "ялиночка", "гармошка", дріб.
  2. Продемонструвати основні рухи російського танцю "вірьовочка", "колупалочка", "молоточки", напівприсідання з виставленням ноги на каблук вперед, дріб, «ялиночка», «гармошка».
  3. Продемонструвати фігури російського танцю: "коло", "зірочка", "вулиця", "змійка", "ворітця", "карусель", "улітка", "кошик".
  4. Продемонструвати танок з російських танцювальних рухів.
  5. Виконати основні елементи і композицію білоруської польки "Янка".
  6. Продемонструвати основні рухи молдавського танцю, а саме: легкий біг, крок з підскоками, бічний біг, "до-за-до", основний хід танцю "Молдавеняска"
  7. Продемонструвати дитячий бальний танець (за вибором).
  8. Виконати хореографічну композицію "Полька".
  9. Виконати основні елементи вальсу, а саме: вальсова доріжка, "балянсе", "віконечко".
  10. Продемонструвати основні рухи бального танцю "Падеграс".
  11. Продемонструвати основні рухи бальної композиції «Вальс».
  12. Проінсценізувати зміст пісні (за вибором) з використанням елементів сучасної хореографії.
  13. Продемонструвати комплекс музично-ритмічних танцювальних рухів для кожної вікової групи дитячого садка.
  14. Виконати імпровізацію на задану тему (за вибором).

 

 

Залікові вимоги

 

Форма проведення заліку: усна, практична

  • Вміти аналізувати музичний твір (характер, темп, динамічні відтінки, форму музичного твору), використовувати рухи, відповідно до зміни характеру, темпу, динамічних відтінків музичних творів.
  • Аналізувати будову музичного твору (мотив, фраза, речення, період, вступ, закінчення).
  • Знати тривалості звуків.
  • Виконувати основні рухи у відповідності до характеру, темпу, ритму.
  • Вміти виконувати колективно-порядкові вправи: марш на місці, шикування в колону, лінію, шеренгу.
  • Виконувати основні рухи (ходьба, біг, підскоки, стрибки).
  • Знати: гімнастичні вправи, напрямки рук, положення голови, положення ніг, позиції рук.
  • Виконувати основні танцювальні рухи відповідно до програми дитячого садка (оплески, ковзані оплески, пружинки, легкий біг на кожну 1/8, притопи, крок з носка, боковий крок, галоп, передній галоп, пружинячий крок, хід з підскоками, дрібушечки, крок польки.
  • Знати положення рук в одинарному, парному і масовому танці.
  • Вміти виконувати рухи українського танцю (бігунець, плавний перемінний крок, вірьовочка, колупалочка, напівприсідання з виставлення на каблучок.
  • Вміти створювати і виконувати імпровізацію на задану тему.
  • Знати і виконувати елементи українського танцю, російського, молдавського танцю, білоруського танцю, історично-побутового (падеграс, полька, вальс).
  • Знати і вміти виконувати елементи  і композиції сучасних бальних танців.

 

Перелік вправ, ігор, танців, котрі повинні знати студенти:

 

Молодша група:

Ігри:

"Горобці та автомобіль" муз. Г.Фріда, М.Раухвергера,

"Будуємо дім" муз. Т.Щутенко, сл.і рухи В.Кукловської,

"Дідусь-садівник" муз. А.Гідіке.

Таночки:

"Чобітки" обр. Г.Щутенко, автор рухів Н.Френзель

Вправи:

"Рухатись і відпочивати" муз. Я.Степового, автор рухів Соковін,

"Пальчики і річки" обр. М. Раухвергера

 

Середня група:

Ігри:

"Курочка та півник" рос. нар. мелодія, обр. Г.Фріда,

"Квач" муз. Й.Гайдана, рухи М.Ровін

"Веселі музиканти" муз. А Філіпченко, сл. Т.Волгіної.

Таночки:

"Танець-запрошення" укр. нар. мелодія

Вправи:

"Барабанщики" муз. Е.Парлова, Д.Кабалевського, рухи В.Цивікіна,

"Дудочка" муз. Т.Ломової, рухи Н.Френзеля

 

Старша група:

Ігри:

"Веселі танцюристи" укр. нар. мелодія, рухи склала С.Котляр "Оркестр", "Шукай" муз. Т.Ломової,

"Тин" рос. нар. мелодія

"Карусель" укр.. нар. мелодія, обр. В.Полевого, рухи В.Антонова

Танці:

"Ой минула вже зима" укр. нар. мелодія, обр. І.Кишка,

"Танець-запрошення" рос. нар. Мелодія

"Дитячий краков’як" муз. Т.Ломової,

"Парна полька" чеська нар. мелодія

 

Вправи:

"Знайди своє місце в колоні" муз. Ю.Шишкова,

"Звуження та розширення кола" муз. Ф.Щуберта, рухи В.Куклівської"

Вивертання кола" угорська нар. мелодія

Вправа зі стрічками, муз. І.Дунаєвського "Вальс"

Елементи українського народного танцю.

 

 

Критерії оцінювання

 

Студент отримує оцінку "5" (відмінно) за:

 - ґрунтовні, глибокі теоретичні та практичні знання, вміння передавати в русі темп, динаміку, характер, музичний образ;

 - добір, розучування, грамотне артистичне виконання вправ для розвитку техніки танцю;

 - грамотне, емоційне, якісне виконання елементів народних танців та сучасної хореографії;

 - грамотне артистичне виконання імпровізацій на основі вивчених рухів, складання танцювальних етюдів, хореографічних сценок, створення хореографічних номерів;

 - творчий підхід та оригінальність виконання завдань.

 

Студент отримує оцінку "4" (добре) за:

 - хороші теоретичні та практичні знання;

 - орієнтування в тематиці та змісті завдань теоретичного і практичного курсу дисципліни;

 - виконання елементів народних танців та сучасної хореографії з наявністю незначних практичних неточностей у виконанні;

 - наявність практичних неточностей у виконанні музично-ритмічних вправ, хореографічних імпровізацій, танцювальних етюдів.

 

Студент отримує оцінку "3" (задовільно) за:

 - недостатнє володіння теоретичним і практичним матеріалом;

 - невміння передавати в русі темп, динаміку, характер, образ;

 - невміння виконувати грамотно і якісно елементи народних танців і сучасних композицій;

 - невміння виконувати імпровізацій на основі вивчених рухів;

 - невміння створювати танцювальні етюди, хореографічні номери.

 

Студент отримує оцінку "2" (незадовільно) за:

 - невміння застосувати теоретичні знання в практичний завданнях;

 - невміння виконувати рухи, вправи, елементи танців і хореографічних композицій, передбачених програмою навчальної дисципліни.

 - відсутність загальної та музичної грамотності.

 

Категорія: РІХ | Додав: muza
Переглядів: 994 | Завантажень: 517 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Категорії розділу
ММВ [1]
РІХ [6]
Пошук
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2017
Безкоштовний хостинг uCoz