Головна » Файли » Давиденко А.К. » МВМН |
[ Викачати з сервера (43.5 Kb) ] | 13.06.2010, 22:01 |
Змістові модулі , які визначені галузевим стандартом для комплексного кваліфікаційного іспиту Мета, завдання, принципи музичного виховання. Актуальність проблеми художньо-естетичного виховання молодших школярів на сучасному етапі. Основні функції мистецтва. Виховне значення музики як виду мистецтва. Головна мета, завдання та напрямки роботи з музичного виховання. Виховання естетичного відношення учнів до музичної діяльності. Загальні та специфічні принципи роботи з музичного виховання. Вікова характеристика з огляду готовності дітей до музичного навчання і виховання. Методологічні й методичні проблеми музичного навчання і виховання школярів. Урок – основна форма організації навчального процесу з музичного виховання. Урок – основна форма організації навчально-виховного процесу. Специфіка уроку музики, відмінність його від уроків з інших предметів. Види музичної діяльності на уроці музики, їх значення та взаємозв’язки. Сучасні вимоги до уроку музики в початкових класах. Загальнодидактичні та методичні вимоги до уроку музики в початковій школі. Типи та структура уроків музики. Структурні компоненти уроку музики. Міжпредметні зв’язки уроку музики з іншими уроками в початкових класах. Методи музичного виховання. Метод і його зв’язок зі змістом освіти. Класифікація методів музичного виховання. Характеристика окремих методів. Методична творчість на сучасному етапі. Ведучі методи музичного виховання. Планування музичних занять і облік результатів музичного виховання. Значення планування музичної роботи в школі. Види планування. Роль плану уроку в досягненні систематичності і послідовності в роботі. Планування музичних занять у загальному плані роботи школи. Діагностика розвитку музичної культури молодших школярів. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предметів художньо-естетичного циклу. Зміст шкільної програми "Музика” Державний стандарт освітньої галузі "Мистецтво”. Змістові лінії. Мета і основні завдання музичного виховання у 1-4 класах. Особливості програм з музики і мистецтва для початкової школи. Зміст програми "Музика”. Головні теми програми. Музичний матеріал. Музичні знання, вміння й навички. Шляхи музичного виховання школярів. Музичне виховання в системі початкової освіти України. Розвиток теорії і методики музичного виховання в історії початкової школи. Музична освіта молодших школярів в Україні на межі тисячоліть: стан, проблеми, перспективи. Сутність музично-педагогічної концепції Д.Б.Кабалевського. Основні особливості дитячого музичного виховання в зарубіжних країнах. Художня інтеграція на уроках музики. Розвиток музичних здібностей. Новітні технології з музичного виховання. Види музичної діяльності. Комплексний підхід до уроку музики. Різноманітна музична діяльність – важлива умова музичного розвитку школярів. Сприймання творів мистецтва. Практична (виконавська ) діяльність (Спів. Гра на музичних інструментах. Музично-ритмічна діяльність). Оволодіння мовою музичного мистецтва. Художня творчість. Методика навчання співу. Методика розучування пісні. Методика засвоєння музичних знань і умінь. Методика навчання гри на музичних інструментах. Музично-ритмічні рухи. Позаурочна робота з молодшими школярами з музичного виховання. Мета і функції художньо-естетичного виховання учнів у позаурочній діяльності. Значення позаурочної музичної роботи у загальноосвітній школі на сучасному етапі. Завдання і зміст позаурочної музичної роботи, її зв’язок з уроками музики, масові та гурткові форми роботи. Різновиди музичних гуртків у школі. Календарні свята у школі. Музичні свята у школі. Практичні завдання: 1. Розробити творчі завдання на уроках музики. 2. Дібрати декілька вправ для формування різних вокально-хорових навичок. Визначити їх дидактичну мету. 3. Розробити план комбінованого типу уроку музики ( тема – за вибором). 4. Скласти анотацію до пісні з репертуару початкових класів (за вибором). 5. Скласти розгорнутий план роботи над піснею (за вибором). 6. Змоделювати фрагмент уроку музики з розучування пісні шкільного репертуару. 7. Змоделювати фрагмент уроку музики зі слухання музики Вказати методи і прийоми навчання. 8. Скласти план проведення позакласного музичного заняття або сценарію заходу з музичного виховання до новорічних свят. 9. Скласти анотацію до твору зі слухання музики (за вибором). 10. Скласти вступну бесіду до обраної пісні, плану роботи над нею. 11. Виконати аналіз твору для слухання музики (за вибором). 12. Скласти план уроку музики до однієї з тем шкільної програми "Музика” для початкових класів (за вибором). | |
Переглядів: 4622 | Завантажень: 1185 | Рейтинг: 3.0/4 |
Всього коментарів: 0 | |