Вхід під музику.
- Добрий день. Добрий день.
Дорий день вам, діти!
Добрий день. Добрий день вам, вчитель!
-
Погляньте на дошку.
Скажіть, кого ви бачите?
Який у нього настрій? То ж давайте працювати на уроці так,щоб у Ослика
настрій став гарним! Ми об’єднуємось
у 2 команди, яка краще буде працювати, тій команді Ослик підготував сюрприз.
Подивіться на ці малюнки та скажіть, що роблять діти ?
Тож сьогодні ми познайомимось з дитячими іграми під музику, повторимо
«Галя по садочку ходила» для того, щоб
ви могли пісні-ігри використовувати у позаурочний час.
Але перш ніж познайомимось з новими творами нам потрібно підготувати наші
голоси і для цього ми виконаємо поспівки.
«Тук-тук, чобіток»
«Диби-диби»
-Молодці! Ми розспівались і готові до розучування пісні.
Діти, подивіться ось на ці зображення і скажіть, що ви бачите? Так ,
чобітки. І сьогодні ми з вами розучимо пісню «Веселі чобітки», автором якої є
Володимир Верменич - відомий український композитор.
Сядьте рівненько. І після
прослуховування пісні скажете, про що
в ній співається.
Вам сподобалась пісня? Про що вона?
Який настрій навіяла вона? Як зображуються чобітки? Який характер музики?
А зараз ми з вами розучимо цю пісню.
Розучування першої фрази.
Розучування другої фрази.
Поєднання першої і другої фраз.
Розучування першої фрази.
Розучування другої фрази.
Поєднання першої і другої фраз.
Розучування 2го куплета.
Спів з музичним супроводом.
Робота над артикуляцією.
Виразне виконання пісні (по рядах, хлопчики-дівчатка).
Виконання пісні з рухами
Діти, ми багато співали веселих, жартівливих пісень, а скажіть чи є
веселі,жваві, бадьорі мелодії , під які так і хочеться пограти?
То ж я вам пропоную прослухати п’єсу Р.Шумана «Сміливій вершник». Після слухання скажете
, який настрій передав автор у своєму творі?
Вам сподобався музичний твір? Яка музика? Кого ви уявили? Що він робить ?
Який темп? Який настрій передає ця музика? Вона однакова чи змінюється?
Перед тим як прослухаєте ще раз: я прошу вас уявити гру під цю мелодію, а
потім назвете її. За моїм сигналом будемо зображати цокання конячок.
А зараз ми з вами пограємо. Всі стали і взялись за руки , утворили коло і
співаємо пісню.
Діти, а чи вам подобається гратися
в ігри? А під музику? То ж я пропоную вам зіграти в гру «хусточка».
Я вмикаю музику, а ви передаєте її до тих пір, поки не скінчиться музика.
Дайте відповідь на питання:
- які поспівки співали?
- яку пісню вивчили?
- яку пісню – гру повторили?
- який музичний твір слухали?
То ж і підійшов до завершення наш урок. Ви багато над чим працювали, і я
пропоную вам пригадати і дати відповіді на такі запитання :
-
Що вам найбільше сподобалось?
-
В яку пісню –
гру будете грати поза уроками?
Ослик спостерігав за тим, як ви працювали, звеселів і визначив, що перемогла
дружба, бо гарно працювали обидві команди.
На цьому урок закінчено, до побачення!
|